Erzurum Büyükşehir Belediyesi İklim Değişikliği ve Sıfır Atık Daire Başkanlığı olarak çevre bilincini artırmak, geri dönüşüm kültürünü yaygınlaştırmak ve sıfır atık anlayışını toplumun her kesimine ulaştırmak amacıyla düzenlediğimiz 3. Geleneksel Sıfır Atık Yarışmasını başarıyla tamamladık.
Bu yıl da yoğun ilgi gören yarışmamızda, Afiş Tasarımı, Fikir Projesi, Yazılım Projesi ve Üç Boyutlu Tasarımkategorilerinde birbirinden değerli çalışmalar değerlendirmeye alındı. Katılımcılarımız, çevre sorunlarına yönelik yaratıcı ve yenilikçi fikirleriyle sürdürülebilir bir gelecek için önemli katkılar sundu.
Yarışmamız aracılığıyla özellikle gençlerimizde çevre duyarlılığının artırılmasını, sıfır atık bilincinin yaygınlaştırılmasını ve geri dönüşüm konusunda farkındalık oluşturulmasını hedefledik. Katılımcılarımızın ortaya koyduğu çalışmalar, bu hedefler doğrultusunda önemli bir başarı elde edildiğini bir kez daha göstermiştir.
Yarışmamızın gerçekleştirilmesine katkı sağlayan Tazı,Nesa Peyzaj ve Yapıdrom firmalarına desteklerinden dolayı teşekkür ediyoruz. Çevre ve sürdürülebilirlik alanında gerçekleştirilen çalışmalara verilen bu destekler, toplumsal farkındalığın güçlenmesine önemli katkılar sunmaktadır.
Ayrıca, çevre ve sıfır atık alanında yürüttüğümüz projelere her zaman destek veren Erzurum Büyükşehir Belediye Başkanımız Mehmet Sekmen’e şükranlarımızı sunuyoruz. Sayın Başkanımızın çevre odaklı vizyonu ve destekleriyle şehrimizde sürdürülebilirlik anlayışını güçlendiren projeleri hayata geçirmeye devam ediyoruz.
Erzurum Büyükşehir Belediyesi İklim Değişikliği ve Sıfır Atık Daire Başkanlığı olarak daha temiz, daha yaşanabilir ve daha sürdürülebilir bir Erzurum hedefiyle çalışmalarımızı kararlılıkla sürdürmeye devam edeceğiz.